Porovnávací test 7 bežeckých topánok s tenkou podrážkou

BLOG

10.06.13 102

V aktuálnom vydaní časopisu Run.com (jún-júl 2013) je porovnávací test 7 bežeckých topánok s tenkou podrážkou. Ako dopadla naša bežecká obuv Vivobarefoot Breatho II? Zvíťazili! Presvedčte sa sami...

Do testu bežeckých topánok bolo zaradených sedem modelov ľahkých a pružných bežeckých topánok. Zadanie testu bolo zamerané na minimalistickú bežeckú obuv do terénu určenú pre hobby bežcov so skúsenosťami s minimalistickou obuvou. Typ tréningu bol charakterizovaný ako krátky až stredne dlhý aeróbny tréning v teréne.

A ako to celé dopadlo? Pozrite si...

Porovnávací test bežeckej obuvi Vivobarefoot Breatho (PDF/2,3 MB)

vítěz testu běžecké boty Vivobarefoot Breatho

Zdroj: Webnoviny.sk - V rámci testovania sa uskutočnil aj test na testovanie obuvi Vivarefoot.

Zdieľať článok



Páčil sa vám tento príspevok? Pošlite ho ďalej...



Registrujte sa

a získajte
množstvo výhod

  • Úplný prehľad nových produktov
  • História objednávok
  • Doprava zadarmo nad 50 €
  • 30-dňová lehota na vrátenie tovaru

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.